Bartłomiej Arkabuz 

W-ce prezes Zarządu

Gastro Tax sp. z o.o.

Cześć Kochani Ponownie !

 

Zakończyliśmy pierwszy etap po którym obsadziliśmy stanowiska, które były nam tak niezbędne !
 
Odbyliśmy dziesiątki wspaniałych rozmów , niestety z racji ograniczeń czasowych nie udało nam się ze wszystkimi porozmawiać telefonicznie - to zasługa ogromnego odzewu  z Waszej strony ( ponad 300 osób ). 
 
Większość z Was wspominało te same tematy i motywacje do podjęcia dodatkowego zajęcia:
- ceny rosną szybciej niż wynagrodzenia !
- chęć pomocy dzieciakom !
- chęć pomocy rodzicom !
- poczucie , że można by jeszcze kilkanaście godzin w miesiącu coś porobić żeby kilka złotych wpadło !
 
Większość z Was miało również te same obawy :
-  żebym się nie wpakował w jakieś wielickie zobowiązania  !
-  żeby to było tylko zdalnie !
-  żeby nie było jakiś godzin dostępności !
-  czy to nie jest jakaś "lipa" ?!
 
Znakomita Większość z Was również deklarowała że odpowiedź na ogłoszenie była :
- Spontaniczna 
- Żywiołowa 
- Niecierpliwie oczkująca informacji zwrotnej. 
- Radosna 
 
Deklarowaliście też , że powodem aplikacji była sama forma ogłoszenia która miała:
- pozytywną energię 
- bezpośredniość 
- przyjazny charakter 
- wiarygodność 
 
Ogromnie zaskoczeni tym wszystkim szybko dostrzegliśmy synergię i postawiliśmy sobie za punkt honoru obsłużyć wszystkich tak wspaniale nastawionych ludzi.
 
"Nawet najwspanialsze pomysły bez wspaniałych ludzi są tylko przeciętne"  
 
***************************************************************************
 
Wracamy do Was z propozycją współpracy dla każdego zainteresowanego !!!
 
Obsługujemy średnie i duże podmioty ( minimum 100 dok zakup / miesiąc ) .
Przez specyfikę naszej branży ( HoReCa) w każdym miesiącu musieliśmy odprawiać z kwitkiem firmy, które były zainteresowane współpracą , ale były zbyt niewielkimi podmiotami , aby wcielić je do naszej sekwencji obsługi, która jest dość specyficzna i dość kosztowna.  
W dużym skrócie - nasza specjalizacją jest Analityka Zarządcza oparta o Wizualizacje w Microsoft PowerBi do której niezbędnym komponentem jest prowadzenie księgowości w sposób dużo bardziej zaawansowany i szczegółowy niż zazwyczaj .Przede wszystkim jednak największą barierą jest księgowanie w czasie rzeczywistym. Naszą specjalnością jest dostarczanie szczegółowych danych analitycznych w okresach 7/10 dni tak aby w przypadku znaczących różnic na poszczególnych etapach realizacji planu miesięcznego zdołać jeszcze przełożyć wajchę , dokonać szybkich zmian i uratować wynik jeśli nie w całości to chociaż w części. 
Mamy też klientów ( jak np. Warszawski Norblin ) gdzie dane dostarczamy codziennie !
 
Sami już zapewne zdajecie sobie sprawę jaka logistyka za tym stoi - szczególnie , że mamy odpowiedzialności za cyfry i dajemy gwarancję ich prawidłowości.
 
Taki poziom usług bardzo ciężko wyskalować dla mniejszych kontraktów ( poniżej 10 tys. zł miesięcznie ). 
Ale dzięki Wam to staje się możliwe ! 
 
Jesteśmy na ukończeniu prostego Raportu P&L w PowerBi który wraz z podstawową obsługą księgowo-kadrową będzie wspaniałym narzędziem dla tych dziesiątek podmiotów , które dotychczas odchodziły z kwitkiem. 
 
Budując budżet całego działu przyjęliśmy warunki czasowo/płacowe identyczne jak z tymi w ogłoszeniu na które tylu z Was odpowiedziało i na które jak się potem okazało tylu z Was tak bardzo liczyło !
 
Zapraszamy do projektu W którym : 
 
- samodzielnie określisz kiedy i ile możesz poświecić czasu na wykonanie pracy 
- jakie wynagrodzenie za ten okres będzie dla Ciebie atrakcyjne
- jaki zakres obowiązków będzie najbardziej atrakcyjny !
 
Szukamy absolutnie każdego ( myślącego samodzielnie ) specjalisty z zakresu Księgowości i Kadr/Płac jak i analityki Zarządczej ( pracujemy na PowerBi) 
 
Zarówno tych którzy mają mało czasu ale często , jak i tych co mają dużo czasu ale rzadko , po takich co mają często dużo czasu ale o dziwnych porach , do takich co mają mało czasu i rzadko , ale te 200-300 zł dodatkowo robiło by robotę w budżecie!
 
Innymi słowy - proszę Was o totalny koncert życzeń , wypełnijcie formularz i dopiszcie od siebie jak powinno wyglądać Wasza idealne dodatkowe zajęcie ! Tylko taki format gwarantuje nam fajną , lekką opłacalną i stabilną współprace w dłuższej perspektywie. 
 
Zgłaszają się dziesiątki firm które mają tak samo jak Wy różne potrzeby - i tak samo jak Was  prosimy ich o szczegółowe preferencje Współpracy. Nawet nie wyobrażacie sobie ile jest wstanie pomyłek ( których u nas jest jak na lekarstwo oczywiście :) znieść firma,  która dostała wreszcie opcję kontaktu z księgową w środowe popołudnie ! 
 
Nie ma Nic lepszego niż sparować ze sobą cichą spokojną stateczną Księgową która lubi pracować od 10:00 do 14:00 z cichym spokojnym statecznym właścicielem spokojnej tradycyjnej restauracji , który lubi pracować od 9:00 do 13:00. Oboje preferują kontakt E-email. I bardzo sumiennie odpowiadają na wiadomości.  
 
Tak samo jak strzałem w dziesiątkę jest przekierować zwariowaną Księgową kochająca zwierzaki która wszystko lubi ustalać telefonicznie na gorąco , na już   - do obsługi przychodzi weterynaryjne 24 h prowadzonej prze dwie szybko myślące i jeszcze szybciej mówiące Właścicielki które oprócz szybkiej odpowiedzi o zaszeregowanie kosztu opiszą jakiego mają super szczeniaka stole właśnie. 
 
Wyobraźcie sobie co by było gdyby w/w pary zamienić ? Katastrofa , która bardzo często mam miejsce. 
 
Szacunek , jeśli ktoś doczytał do tego miejsca !!! - przejdźmy do pytań :)  

00-020 Warszawa

ul. Chmielna 2/31

Zadzwoń do nas

+48 600 989 083

Nasze usługi, udoskonalane przez niemal trzy dekady, łączą jakość danych

z opłacalnością i szybkością ich pozyskiwania.

Zadzwoń do nas

+ 48 607039698

Zakres Usług 

 

Kadry i Płac

 

BHP

 

KPiR

 

Doradztwo finansowe

 

Doradztwo prawne

 

Założenie firmy